ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XLIX

Скликання:

VIII

Вид:

В цілому

Номер:

7

Дата реєстрації:

01.12.2023

Проголосовано:

04.12.2023 15:13:17

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    22
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    13

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 7



МАРГАНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА



НІКОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ



ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ



VIIІ скликання



_________ сесія



р і ш е н н я



_______________2023 року м. Марганець №_________________/ VIII



Про внесення змін у рішення Марганецької



міської ради №1656-55/VIІ від 04.11.2019р



«Про затвердження Положення про відділ



«Центр надання адміністративних послуг»



Марганецької міської ради»



№1379-47-2/VI від 19.09.2013р



«Про утворення Центру надання



адміністративних послуг міста Марганця»





На виконання Законів України «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013року №118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг (із змінами), та керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою вдосконалення організації роботи виконавчих органів міської ради, впровадження сучасних форм і стандартів надання адміністративних послуг населенню, міська рада



ВИРІШИЛА:



1.Визначити відділ (центр) надання адміністративних послуг виконавчого комітету Марганецької міської ради як виконавчий орган для здійснення повноважень у сфері державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті.



2.Затвердити положення про відділ (центр) надання адміністративних послуг виконавчого комітету Марганецької міської ради в новій редакції (додаток №1 та додаток №2).



3.Затвердити регламент роботи відділу (центр) надання адміністративних послуг виконавчого комітету Марганецької міської ради в новій редакції (додаток №3).



4. Рішення Марганецької міської ради №1656-55/VIІ від 04.11.2019 р.



«Про затвердження Положення про відділ «Центр надання адміністративних послуг» Марганецької міської ради», №1379-47-2/VI від 19.09.2013р «Про утворення Центру надання адміністративних послуг міста Марганця» вважати таким, що втратило чинність.



5.Відповідальність за виконання цього рішення покласти на в.о. начальника відділу Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Марганецької міської ради Лискіну А.А., координацію на заступника міського голови Лук’яненка Р.М, контроль – на постійні депутатські комісії з питань регламенту, депутатської діяльності, етики та протидії корупції, законності та правопорядку, захисту прав та законних інтересів громадян та співпраці зі ЗМІ (Хникін С.О.) та з питань планування, соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів та регуляторної політики (Омельченко М.І.).



Міський голова Геннадій БОРОВИК



Додаток №1



до рішення



Марганецької міської ради



№__________________від



«____» ___________ 2023р



ПОЛОЖЕННЯ



про відділ (центр) надання адміністративних послуг



виконавчого комітету



Марганецької міської ради



1.Відділ (центр) надання адміністративних послуг (далі-відділ ЦНАП утворюється з метою забезпечення надання адміністративних послуг у м.Марганець.



2.Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації відділу ЦНАП як структурного підрозділу виконавчого комітету приймається рішенням Марганецької міської ради.



3.Відділ ЦНАП у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування , положенням про центр.



4.Основними завданнями відділу ЦНАП є:




  1. організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

  2. спрощення процедури отримання адміністративних послуг;

  3. забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг у відділі ЦНАП;

  4. проведення моніторингу якості надання адміністративних послуг відповідно до частини четвертої статті 7 Закону України «Про адміністративні послуги», визначення та вжиття заходів до підвищення рівня якості їх надання, оприлюднення інформації про результати моніторингу та вжиті заходи;

  5. забезпечення процесу автоматизації прийому документів та надання адміністративних послуг шляхом використання інформаційних систем та систем електронного документообігу;

  6. надання відомостей з Державного земельного кадастру про земельну ділянку у формі витягу та користування відомостями з Державного земельного кадастру про земельну ділянку;

  7. проведення державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті;

  8. оформлення і видача паспортів громадянина України з безконтактним електронним носієм;

  9. оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм;

  10. надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

  11. видача посвідчення водія та реєстрація транспортних засобів.



5. Відділом ЦНАП забезпечується надання адміністративних послуг адміністратором, у тому числі шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.



Відділ ЦНАП, утворений як постійно діючий робочий орган, забезпечує надання адміністративних послуг із залученням до його роботи посадових осіб окремих виконавчих органів (структурних підрозділів) органу, що утворив відділ ЦНАП.



На підставі узгоджених рішень органу, що прийняв рішення про утворення відділу ЦНАП, та суб’єкта надання адміністративних послуг окремі адміністративні послуги можуть надаватися через відділ ЦНАП посадовими особами такого суб’єкта. Зазначені послуги надаються виключно у разі, коли вони не можуть бути надані у відділі ЦНАП адміністратором є значно гіршим для інтересів суб’єктів звернення та/або публічних інтересів. В узгоджених рішеннях зазначаються обгрунтування їх прийняття.



Посадові особи суб’єктів надання адміністративних послуг зобов’язані



дотримуватися вимог щодо часу прийому та інших вимог до організації роботи у відділі ЦНАП, встановлених органом, що прийняв рішення про утворення відділу ЦНАП.



Перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ ЦНАП, визначаються органом, що прийняв рішення про утворення відділу ЦНАП.



Перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ ЦНАП, повинен обов’язково включати:



адміністративні послуги, суб’єктом надання яких Марганецька міська рада, виконавчі органи або посадові особи;



адміністративні послуги органів виконавчої влади та адміністративні послуги, що надаються органами місцевого самоврядування у порядку виконання делегованих повноважень, які є обов’язковими для надання через центри , за переліком, визначеним відповідно до частини сьомої статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги».



6. Відділ ЦНАП облаштований у місцях прийому суб’єктів звернень інформаційними стендами для доведення інформації до суб’єктів звернення із



зразками відповідних документів та інформацією в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги.



За рішенням органу, що утворив відділ ЦНАП, можуть встановлюватися додаткові вимоги щодо обслуговування суб’єктів звернення. Зокрема можливість надання суб’єктам звернення консультацій та інформації про хід розгляду ії заяв за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку).



Встановлені вимоги щодо якості обслуговування суб’єктів звернення в центрі не повинні погіршувати умов надання адміністративних послуг, визначених законом.



7. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги у відділі ЦНАП звертається до адміністратора-посадової особи органу місцевого самоврядування, яка надає адміністративні послуги або організовує іх надання, а у разі утворення центру як постійно діючого робочого органу також до окремих посадових осіб виконавчих органів (структурних підрозділів) органу, що утворив відділ ЦНАП, на яких у встановленому порядку покладені всі або окремі завдання адміністратора.



8.Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади відповідно до законодавства про службу в органах місцевого самоврядування.



Кількість адміністраторів, які працюють у відділ ЦНАП, визначається органом, що прийняв рішення про утворення. Рекомендована кількість адміністраторів становить у міських територіальних громадах з населенням:



Від 20 до 50 тис.осіб- не менш як вісім осіб.



9.Адміністратор має особисту печатку із зазначенням (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування відділу ЦНАП.



10.Основними завданнями адміністратора є:




  1. надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

  2. прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних»;

  3. складання у випадках, передбачених законодавством, а також на вимогу суб’єкта звернення заяв в електронні формі, їх друк і надання суб’єкту звернення для перевірки та підписання;

  4. видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі) рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

  5. організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;

  6. здійснення контролю за додержання суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;

  7. надання адміністративних послуг за рішенням органу, який прийняв рішення про утворення відділу ЦНАП;

    7*)надання адміністративних послуг в електронній формі з використанням Єдиного державного веб порталу електронних послуг;

  8. складання протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;

  9. розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладення стягнень.



11.Адміністратор має право:




  1. безоплатно одержувати від суб’єкта надання адміністративних послуг державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ або організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;

  2. погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення;

  3. інформувати керівника відділу ЦНАП та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;

  4. посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;

  5. порушувати клопотання перед керівником відділу ЦНАП щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи відділу.



12. У разі утворення відділу ЦНАП як постійно діючого робочого органу його очолює керівник структурного підрозділу, на який покладається здійснення функцій з керівництва та відповідальність за організацію діяльності відділу ЦНАП.



Керівник відділу ЦНАП призначається на посаду та звільняється з посади відповідно до законодавства про службу в органах місцевого самоврядування.



13. Керівник відповідно до завдань, покладених на відділ ЦНАП:




  1. здійснює керівництво роботою відділу, несе персональну відповідальність за організацію діяльності відділу;

  2. організовує діяльність відділу, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи;

  3. координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;

  4. організовує інформаційне забезпечення роботи відділу, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;

  5. сприяє створенню належних умов праці у відділі, вносить пропозиції органу, що утворив відділ ЦНАП, щодо матеріального-технічного забезпечення;

  6. забезпечення визначення потреб у навчанні та навчання, у тому числі з використанням Національної веб-платформи центрів надання адміністративних послуг (Платформи Центрів Дія), адміністраторів, та інших осіб, на яких покладається виконання завдань адміністратора, зокрема до початку виконання (у тому числі тимчасово) посадових обов’язків адміністратора або після перерви у роботі понад три місяці у разі зміни порядку надання послуг, запровадження надання нових послуг;

  7. розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів;

  8. може здійснювати функції адміністратора;

  9. виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та положенням про відділ ЦНАП.



14. Відділ ЦНАП під час виконання покладених на нього завдань взаємодії з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями.



15. Час прийому суб’єктів звернень є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через відділ ЦНАП.



Відділ ЦНАП працює: щоденно (крім суботи, неділі та святкових днів) без перерви, понеділок-четвер з 8.00 до 17.00, п’ятниця з 8.00 до 15.45.



16.Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності відділу ЦНАП здійснюється за рахунок державного та місцевих бюджетів.



Центри звільняються від плати за підключення (у тому числі обслуговування та використання) до реєстрів, інших інформаційних баз, що використовуються для надання адміністративних послуг, а також від плати за обов’язкове навчання роботі з такими реєстрами.



Заступник міського голови Роман ЛУК’ЯНЕНКО



В.о.начальника відділу



«Центр надання адміністративних



послуг» Анна ЛИСКІНА





Додаток 2



до рішення міської ради



__________



від «___» ____________ 2023



.



ПОЛОЖЕННЯ



про сектор реєстрації та обліку громадян



відділу «Центр надання адміністративних послуг»



виконавчого комітету Марганецької міської ради



1.1. Сектор реєстрації та обліку громадян відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Марганецької міської ради (далі - Сектор) реалізовує повноваження у сфері реєстрації, знятті з реєстрації місця проживання, перебування осіб. Сектор є несамостійним структурним підрозділом у складі відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Марганецької міської ради (далі - ЦНАП, Центр). Сектор підзвітний та підконтрольний виконавчому комітету Марганецької міської ради, Марганецькій міській раді, міському голові.



1.2. Сектор безпосередньо підпорядковується начальнику відділу «ЦНАП» та заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів, профільному заступнику міського голови, міському голові.



1.3. Сектор у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про адміністративні послуги», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», «Про захист персональних даних», «Про запобігання корупції», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру», іншими Законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних органів виконавчої влади, рішеннями Марганецької міської ради та її виконавчого комітету, Положенням про Центр та його Регламентом.



1.4. Посадові особи, що працюють у секторі, є посадовими особами місцевого самоврядування.



1.5. Посадові особи сектору призначаються та звільняються з посади міським головою.



1.6. Сектор не є юридичною особою. Має власні штампи, печатки.



2.1. Основним завданням сектору є забезпечення реалізації державної політики у сфері реєстрації, знятті з реєстрації місця проживання, перебування осіб.



2.2. Сектор відповідно до покладених на нього завдань:



2.2.1. веде прийом громадян з питань реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання, перебування осіб, відповідно до встановленого графіку;



2.2.2. формує та веде реєстр територіальної громади відповідно до закону;



2.2.3. здійснює реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання, перебування осіб відповідно до закону;



2.2.4. здійснює передачу інформації та/або внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання, перебування до Єдиного державного демографічного реєстру, в установленому Кабінетом Міністрів України порядку;



2.2.5. забезпечує інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок здійснення реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб;



2.2.6. здійснює обмін відомостями між реєстрами різних територіальних громад для реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання особи;



2.2.7. подає до відділу ведення Державного реєстру виборців Марганецької міської ради відомості, на підставі яких здійснюється поновлення бази даних Державного реєстру виборців;



2.2.8. розглядає звернення, запити, пропозиції, скарги, що належать до компетенції сектору;



2.2.9. забезпечує, в межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту персональних даних громадян;



2.2.10. розробляє та приймає участь у розробленні проектів нормативно-правових актів, що відноситься до повноважень сектору, та організовує їх виконання;



2.2.11. організовує роботу з ведення діючої картотеки та архіву відповідно до встановлених правил;



2.2.12. інформує міського голову, заступника міського голови відповідно до розподілу обов’язків, керуючого справами виконавчого комітету міської ради, начальника відділу «ЦНАП» про порушення вимог законодавства з питань компетенції сектору;



2.2.13 від імені виконавчого комітету міської ради розглядати справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 197 Кодексу України про адміністративні правопорушення, і накладати адміністративні стягнення.



2.2.14. здійснює інші повноваження, передбаченні чинним законодавством.



3.1. Одержувати безкоштовно в установленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб з питань, що стосуються діяльності сектору, в тому числі довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на сектор завдань.



3.2. Користуватися майном, переданим йому згідно з актом приймання - передачі.



3.3. Порушувати клопотання перед міським головою, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючим справами виконавчого комітету міської ради та начальником відділу «ЦНАП» щодо вжиття заходів у частині матеріально-технічного та організаційного забезпечення роботи сектору.



3.4. Готувати в межах своєї компетенції проекти рішень на засідання виконавчого комітету, сесії міської ради, а також проекти розпоряджень міського голови, що стосуються реєстрації.



3.5. Брати участь в сесійних засіданнях міської ради, її виконавчого комітету, нарадах, інших зібраннях, які проводяться в міській раді, що стосуються діяльності сектору.



3.6. Брати участь у нарадах, у роботі консультативних, дорадчих та інших органах для сприяння здійсненню покладених на сектор завдань.



3.7. Здійснювати особистий прийом громадян з питань, що стосуються діяльності сектору та вживати заходи щодо своєчасного розгляду їх пропозицій, заяв, запитів, скарг, надання довідок.



3.8. Вимагати від суб’єктів звернення подання документів у повному обсязі, передбаченому чинним законодавством, та надання достовірної інформації.



3.9. Приймати рішення про реєстрацію або про відмову у реєстрації місця проживання, перебування особи, згідно чинного законодавства.



3.10. Реєструвати, знімати з реєстрації місця проживання, перебування осіб, підписувати документи в межах повноважень, передбачених чинним законодавством.



3.11. Вносити відомості про реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання до паспорта громадянина України, тимчасового посвідчення громадянина України, посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, а відомості про реєстрацію місця перебування - до довідки про звернення за захистом в Україні (документ, до якого вносяться відомості про місце перебування) шляхом проставлення в них відповідного штампа реєстрації місця проживання, перебування особи та підпису особи, яка здійснює реєстрацію.



3.12. У разі прийняття рішення про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрої на підставі відповідних актів вносити зміни до реєстру територіальної громади із збереженням попередніх даних та із подальшим внесенням цієї інформації до Реєстру. За бажанням особи, відомості безоплатно вносити до документів, в яких зазначаються відомості про місце проживання, перебування.



4.1. Сектор очолює заступник начальника відділу - завідувач сектору реєстрації та обліку громадян відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Марганецької міської ради, на якого покладається обов’язки щодо здійснення функцій з керівництва сектору та відповідальності за організацію його діяльності.



4.2. У секторі працюють заступник начальника відділу - завідувач сектору та спеціалісти сектору, які здійснюють функції реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання, перебування осіб відповідно до законів України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад».



5.1. Заступник начальника відділу - завідувач сектору та спеціалісти сектору за порушення законодавства у сфері реєстрації, знятті з реєстрації місця проживання, перебування осіб несуть дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну відповідальність у порядку, встановленому законом.



5.2. Працівники сектору несуть персональну відповідальність за:



-  своєчасне і якісне виконання завдань та здійснення відповідних повноважень сектору та відділу «ЦНАП»;



-  відповідність прийнятих ним рішень вимогам чинного законодавства; 



- виконання рішень Марганецької міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови;



-  своєчасне подання відомостей, повідомлень, довідок, інформації відповідним державним службам;



- стан діловодства;



- дотримання сектором Конституції України, Законів України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад».



5.3. Втручання будь-яких органів влади, їх посадових осіб, юридичних осіб, громадян та їх об’єднань у діяльність заступника начальника відділу - завідувача сектору та спеціалістів сектору під час проведення реєстрації, знятті з реєстрації місця проживання, перебування забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом.



6.1.Сектор утримується за рахунок коштів місцевого бюджету, передбаченого на утримання виконавчих органів.



6.2.Матеріально-технічне забезпечення сектору здійснюється виконкомом міської ради.



6.3.Зміни і доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.



Заступник міського голови Роман ЛУК’ЯНЕНКО



В.о.начальник відділу «Центр



надання адміністративних послуг» Анна ЛИСКІНА

ДОДАТКИ

1 Рішення Регламент роботи (дод 3 до ріш).pdf Переглянути