ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XLIV |
Скликання: | VIII |
Вид: | В цілому |
Номер: | 19 |
Дата реєстрації: | 18.01.2022 |
Проголосовано: | 29.03.2022 10:12:40 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
27
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
0
- Відсутні
8
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 19
МАРГАНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
НІКОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
VIIІ скликання
_____сесія
р і ш е н н я
м. Марганець
______________2022 року № _________ - _____/VIIІ
НІКОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
VIIІ скликання
_____сесія
р і ш е н н я
м. Марганець
______________2022 року № _________ - _____/VIIІ
Про затвердження Порядку
проведення конкурсу на визначення
опорного закладу освіти
Марганецької територіальної громади
та складу конкурсної комісії
З метою забезпечення умов для рівного доступу до якісної освіти, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19 червня 2019 р. №532 «Про затвердження Положення про опорний заклад освіти» (зі мінами), законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», керуючись ст.25, 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Марганецька міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Провести конкурс на визначення опорного закладу загальної середньої освіти Марганецької міської ради.
2. Затвердити Порядок проведення конкурсу на визначення опорного закладу освіти Марагнецької територіальної громади (додаток 1).
3. Затвердити склад конкурсної комісії з проведення конкурсу на визначення опорного закладу освіти Марганецької територіальної громади (додаток 2).
4. Організацію виконання рішення покласти на начальника управління освіти Куліш І.М.
5. Відповідальність за виконання цього рішення покласти на начальника управління освіти Куліш І.М., координацію – на заступника міського голови Дуплій Л.М., контроль – на постійну депутатську комісію з питань планування, соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів та регуляторної політики (Омельченко М.І.), на постійну депутатську комісію з питань освіти, культури, спорту та молодіжної політики (Міняйло І.І.).
Міський голова Геннадій БОРОВИК
Додаток 1
до рішення міської ради
від __.___.2022 р. №____- _____/VIII
Порядок проведення конкурсу
на визначення опорного закладу освіти
Марганецької територіальної громади
І. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає умови проведення конкурсу на визначення опорного закладу освіти Марганецької територіальної громади (далі – конкурс).
2. Опорний заклад освіти - це заклад загальної середньої світи , що має зручне розташування для підвезення дітей з інших населених пунктів, забезпечений кваліфікованими педагогічними кадрами, має сучасну матеріально-технічну і навчально-методичну базу та спроможний забезпечувати на належному рівні здобуття профільної освіти (п.2 ст.13 Закону України «Про освіту», п.6 ст.31 Закону України «Про повну загальну середню освіту»).
Філія закладу освіти – це територіально відокремлений структурний підрозділ закладу освіти, що не має статусу юридичної особи та діє на підставі положення, затвердженого засновником відповідного закладу освіти на основі типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки (п.3 ст.13 Закону України «Про освіту»).
3. Метою конкурсу є:
- створення єдиного освітнього простору та безпечного освітнього середовища;
- забезпечення рівного доступу осіб, у тому числі з особливими освітніми потребами, до здобуття якісної освіти;
- створення умов для здобуття особами повної загальної середньої освіти, зокрема шляхом проведення профорієнтаційної роботи серед здобувачів освіти, забезпечення реалізації їх індивідуальної освітньої траєкторії, впровадження курсів за вибором, факультативів, гуртків;
- раціонального і ефективного використання наявних у суб’єктів округу ресурсів, їх модернізації.
4. Завданнями опорного закладу освіти та його філій (при наявності) є створення безпечного освітнього середовища, концентрація та ефективне використання наявних ресурсів, їх спрямування на задоволення освітніх потреб здобувачів освіти, створення єдиної системи виховної роботи.
Виконання завдань опорного закладу освіти та його філій (при наявності) можливе шляхом створення нового освітнього простору, що передбачає:
створення мотивуючого простору, застосування новітніх технологій дизайну, архітектури будівель та споруд, просторово-предметного оточення закладів освіти;
забезпечення енергоефективності будівель закладів освіти;
забезпечення створення у закладах освіти інклюзивного освітнього та безперешкодного (безбар’єрного) середовища для осіб з особливими освітніми потребами;
створення умов для здобуття освіти із застосуванням новітніх інформаційно-комунікаційних засобів та технологій;
використання матеріально-технічної бази закладів освіти для забезпечення всебічного розвитку особистості здобувачів освіти.
5. Організаційне та матеріально-технічне забезпечення проведення конкурсу здійснює управління освіти Марганецької міської ради.
ІІ. Порядок проведення конкурсу
1.Конкурс проводиться в три етапи:
- І етап – оголошення конкурсу;
- ІІ етап – подання впродовж 14 робочих днів після оголошення конкурсу заявок закладами загальної середньої освіти на участь у конкурсі;
- ІІІ етап – визначення переможців конкурсу.
2. Учасниками конкурсу є заклади загальної середньої освіти Марганецької територіальної громади та мають у своїх закладах освіти не менше 200 учнів.
3. Для участі у ІІ етапі закладам освіти необхідно подати управлінню освіти Марганецької міської ради заявку про участь у конкурсі (додаток), до якої додаються такі документи:
1) пропозиції щодо створення опорного закладу освіти та за потреби його філій/ї;
2) план розвитку закладу освіти (до 10 сторінок) на наступні 3 роки, який містить таку обов’язкову інформацію:
- відомості про орієнтовну кількість учнів, які будуть навчатися в опорному закладі (окремо вказати проєктну потужність опорного закладу, орієнтовну кількість учнів, які будуть підвозитися на навчання до опорного закладу з інших населених пунктів; вказати з яких закладів загальної середньої освіти (реорганізованих, ліквідованих, якщо такі наявні) планується підвезення учнів до опорного закладу; маршрути підвезення учнів та педагогічних працівників (з розрахунком відстаней та приблизного часу перебування в дорозі, транспорт, яким буде здійснюватись підвезення);
- потреба додаткового транспорту для підвезення учнів (вихованців) до опорного закладу освіти;
- наявність належної матеріально-технічної бази (належним чином обладнаних спортивних об’єктів, кабінетів природничо-математичного та іншого спрямування, лабораторій, навчальних майстерень, їдальні (вказати кількість посадкових місць), внутрішніх туалетів для учнів, комп’ютерного і мультимедійного обладнання, швидкісного доступу до Інтернету, наявність мережі Wi-Fi з безоплатним доступом, створення умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами);
- результати зовнішнього незалежного оцінювання, моніторингових досліджень, учнівських олімпіад з навчальних предметів, конкурсу-захисту робіт членів Малої академії наук, інших конкурсів та змагань;
- мережа класів, їх наповнюваність та перспектива розвитку;
- укомплектування бібліотечного фонду підручниками, науково-методичною, художньою та довідковою літературою, електронними підручниками, ліцензованим програмним забезпеченням;
- організація допрофільної підготовки і профільного навчання;
- організація інклюзивного навчання за наявності дітей з особливими потребами;
- рівень забезпечення кваліфікованими педагогічними кадрами, якісний склад та досягнення педагогічного колективу;
- вказати, з яких загальноосвітніх навчальних закладів реорганізованих, ліквідованих планується підвезення учнів до опорного закладу загальної середньої освіти;
- наявність та потреба транспорту для підвезення учнів до опорного закладу загальної середньої освіти;
- співпраця з іншими загальноосвітніми закладами освіти ОТГ;
3) опис інвестиційних потреб опорного закладу (придбання шкільних автобусів для перевезення учнів, оснащення навчальних кабінетів, придбання мультимедійного обладнання, встановлення мережі Wi-Fi з безкоштовним (безпечним) доступом, заходи з енергозбереження, ремонт приміщень, професійний розвиток педагогів тощо).
4. Інформація про початок, умови конкурсу та подані на конкурс матеріали розміщується на офіційному сайті управління освіти Марганецької міської ради.
5. Управління освіти Марганецької міської ради з метою узагальнення інформації щодо створення опорних закладів освіти упродовж 10 робочих днів:
- проводить аналіз рівня матеріально-технічного забезпечення та кадрового потенціалу закладів освіти;
- вивчає стан впровадження профільної освіти у закладах освіти та якість надання освітніх послуг;
- прогнозує витрати на зміцнення матеріально-технічної бази опорних закладів освіти та їх філій, створення в них нового освітнього простору, придбання шкільних автобусів з метою організації підвезення здобувачів освіти і педагогічних працівників до місця навчання, роботи та до місця проживання, введення у разі потреби додаткових посад педагогічних працівників, створення безперешкодного (безбар’єрного) середовища для осіб з особливими освітніми потребами;
- організовує проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед громадськості щодо утворення опорних закладів освіти та їх філій (за потреби).
- копію установчих документів закладу освіти;
6. Презентація закладу освіти (10-12 слайдів).
7. Конкурсні матеріали оформлюються в одному примірнику комп’ютерним набором, кегель 14, інтервал 1. Обов’язково додається електронна версія у текстовому редакторі Word.
ІІІ. Права та обов’язки конкурсної комісії
1. Конкурсна комісія у своїй роботі керується законодавством України та цим Порядком.
2. Формою роботи комісії є засідання. Роботу комісії організовує її голова.
3.Конкурсна комісія та її члени діють на засадах неупередженості, об’єктивності, незалежності, недискримінації, відкритості, прозорості. Не допускається будь-яке втручання у діяльність конкурсної комісії, тиск на членів комісії та учасників конкурсу. Кожен член конкурсної комісії зобов’язаний не допускати виникнення конфлікту інтересів під час проведення конкурсу.
4. Члени конкурсної комісії мають право вносити пропозиції до порядку денного засідання конкурсної комісії, брати участь в обговоренні порядку денного засідань конкурсної комісії, висловлювати окрему думку щодо рішень, прийнятих на засіданні конкурсної комісії.
5. Комісія розглядає пропозиції учасників конкурсу, визначає їх відповідність умовам проведення конкурсу, приймає рішення за результатами роботи, готує висновки з визначення переможця конкурсу.
6. Комісія перевіряє достовірність наданої учасниками конкурсу інформації; має право відмовити претенденту в участі у конкурсі на підставі невідповідності вимогам конкурсу.
7. Комісія організовує роботу на громадських засадах.
8. Комісія є повноважною за умови присутності на її засіданні не менше двох третин від її затвердженого складу.
9. Рішення комісії з визначення переможця конкурсу оформлюється протоколом, який підписується усіма присутніми на засіданні членами конкурсної комісії.
У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови комісії.
ІV. Критерії оцінювання та визначення переможців конкурсу
1. Визначення переможця конкурсу проводиться конкурсною комісією за критеріями оцінювання матеріалів, поданих на конкурс. Найбільша кількість балів 280 і найменша - 150 балів.
2. Подані матеріали на конкурс оцінюються за такими критеріями:
Назви критеріїв | Оцінювання за критеріями | |
5 балів | 10 балів | |
Кількість філій опорного закладу освіти/ за потреби | 0 (без опорного закладу) | Одна |
Кількість учнів в опорному закладі (без врахування учнів філій) | 200-300 осіб | Більше 300 осіб |
Кількість класів на паралелі (в т.ч. у старшій школі) | Один | Два і більше |
Середня наповнюваність класів | До 20 осіб | 20 і більше |
Кількість профілів у опорному закладі | Один | Два і більше |
Наявність факультативів, спецкурсів та курсів за вибором | 1-4 | Понад 4 |
Кількість класів з поглибленим вивченням предметів | Один | Два і більше |
Випускники 11-х класів, які склали ЗНО на 160 і більше балів | До 40% | 40% і більше |
Кількість переможців та призерів предметних олімпіад, конкурсу МАН, інших конкурсів та спортивних змагань від загальної кількості здобувачів освіти закладу | До 50% | 50% і більше |
Якісний склад педагогів (категорія, педагогічне звання та нагороди) | До 50% | 50% і більше |
Використання проєктної потужності закладу | 30-50% | Більше 50% |
Кількість учнів, які будуть підвозитись до опорного закладу | 20-50 учнів | Понад 50 учнів |
мотивуючий простір | ||
Організація інклюзивної освіти | Організовано | Організовано, створено ресурсні кімнати |
Створення безперешкодного доступу для дітей з особливими освітніми потребами до закладу освіти | Наявність пандуса | Наявність пандуса, пристосування туалетів тощо |
Наявність кабінетів фізики, хімії, біології, географії, інформатики, навчальних майстерень, спортивного залу та інших | Наявні, але не паспортизовані | Паспортизовані |
Наявність актового залу | У пристосованому приміщенні | Так |
Укомплектування бібліотечного фонду підручниками, науково-методичною, художньою та довідковою літературою | До 30% | Понад 30% |
Енергозберігаюче середовище | Втілено окремі елементи | Заклад має енергозберігаюче середовище (не менше 80%) |
Наявність мережі Wi-Fi з безкоштовним (безпечним) доступом | Швидкість до 30 Мбіт/с | Швидкість 30-100 Мбіт/с |
Інвестиції у спортивні споруди | Здійснювалися для часткового оновлення | Здійснено капітальний ремонт, реконструкцію/ сплановано |
Використання інвестиційних технологій в освітньому процесі | Використовуються елементи технологій | Використовуються 3 і більше технологій |
Наявність у шкільній їдальні технологічного та холодильного обладнання (жарова шафа, електросковорода, холодильна камера та інше) | Відсутні одна або кілька складових | Так |
Наявність у шкільній їдальні холодної та гарячої проточної води | Тільки холодна проточна вода | Так |
Термін проведення останнього капітального ремонту | Змістовний | Змістовний, спрямований на впровадження інновацій, відповідає вимогам часу |
Наявність та зручність автомобільних доріг з твердим покриттям для забезпечення безпечного підвезення здобувачів освіти | Наявні (50%) | Наявні (100%) |
новий освітній простір | ||
Сукупність умов, засобів та технологій, що утворюють безпечне освітнє середовище | Ні | Так |
Освітнє середовище - сукупність умов, способів і засобів для спільного навчання, виховання та розвитку здобувачів освіти | Ні | Так |
V. Визначення переможця Конкурсу
1. Визначення переможця Конкурсу проводиться конкурсною комісією за критеріями оцінювання матеріалів (далі - Критерії), поданих на Конкурс на визначення опорного закладу загальної середньої освіти на території Марганецької міської ради (додаються).
2. Підсумки Конкурсу визначаються за загальною сумою балів згідно з Критеріями.
3. Рішення Комісії на визначення переможця Конкурсу ухвалюється шляхом відкритого голосування простою більшістю голосів присутніх на засіданні членів Комісії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови Комісії.
4. Висновок та рішення Комісії на визначення опорного закладу загальної середньої освіти подається до Марганецької міської ради для прийняття рішення про створення опорного закладу освіти.
5. Інші питання, що не врегульовані цим Положенням, визначаються чинним законодавством.
Секретар міської ради Анатолій ДЕРКАЧ
Додаток
до Положення про умови
проведення конкурсу на
визначення опорного закладу освіти
Марганецької територіальної
громади
ЗРАЗОК ЗАЯВКИ НА УЧАСТЬ У КОНКУРСІ
ФІРМОВИЙ БЛАНК
Конкурсній комісії
на визначення опорного закладу
загальної середньої освіти
Директора __________________
___________________________
___________________________
Заявка
для участі у Конкурсі на визначення опорного закладу
загальної середньої освіти на території Марганецької міської ради
Прошу допустити ________________________________________ до участі
(назва закладу освіти)
у Конкурсі на визначення опорного закладу загальної середньої освіти на території Марганецької міської ради.
З Положенням про проведення конкурсу на визначення опорного закладу загальної середньої освіти на території Марганецької міської ради ознайомлені.
До заявки додається: (матеріали відповідно до п.3 розділу ІІ Порядку проведення Конкурсу)
Директор ______________________ ______________________
(підпис) (Власне ім’я, ПРІЗВИЩЕ)
Додаток 2
до рішення міської ради
від ___.___.2022 р. № _____- _____/VIII
Склад конкурсної комісії з проведення конкурсу на визначення опорного закладу освіти
Марганецької територіальної громади
ДУПЛІЙ Леся Михайлівна | заступник міського голови, голова комісії |
КУЛІШ Ірина Миколаївна | начальник управління освіти Марганецької міської ради, заступник голови комісії |
РЯБОКОНь Наталія Пилипівна | Головний спеціаліст управління освіти, секретар комісії |
члени комісії | |
Деркач Анатолій Віталійович | секретар Марганецької міської ради |
ВЕЛИЧКО Тетяна Миколаївна | керуючий справами виконавчого комітету |
ЛЄПІЛОВА Тетяна Полікарпівна | заступник начальника управління |
Буланова Юлія Сергіївна | заступник начальника управління |
КАРЮК Наталя Олександрівна | заступник начальника управління освіти |
Міняйло Ірина Іванівна | депутат Марганецької міської ради (за згодою) |
Хникіна Гульнара Рашидівна | депутат Марганецької міської ради (за згодою) |
Зозуля Ольга Миколаївна | голова Марганецької міської організації профспілки працівників освіти і науки України (за згодою) |
Секретар міської ради Анатолій ДЕРКАЧ