ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий вцілому

Дата:

26.04.2021

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 39
Про прийняття до комунальної власності територіальної громади м. Марганця юридичної особи – Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Марганецьке бюро технічної інвентаризації» (код ЄДРПОУ 05445132)

ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ

НІКОПОЛЬСЬКИЙ РАЙОН

МарганецькА міськА радА

ІI скликання

сесія

РІШЕННЯ

Про прийняття до комунальної власності

територіальної громади м. Марганця юридичної особи –

Дніпропетровське обласне комунальне підприємство

«Марганецьке бюро технічної інвентаризації»

(код ЄДРПОУ 05445132)

В зв’язку з передачею майна, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області, юридичної особи Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Марганецьке бюро технічної інвентаризації» та закріпленого за нею на праві господарського відання майна, до комунальної власності територіальної громади міста Марганця, на виконання рішення сесії Дніпропетровської обласної ради від 26.02.2021 року № 53-4/VІІІ «Про деякі питання управління майном, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області», керуючись ст. 328, 329 Цивільного кодексу України, п.30, ч.1, ст.26, ч.2 ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Прийняти зі спільної власності сіл, селищ, міст Дніпропетровської області до комунальної власності територіальної громади міста Марганця юридичну особу – Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Марганецьке бюро технічної інвентаризації» (код ЄДРПОУ 05445132).
  2. Змінити засновника Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Марганецьке бюро технічної інвентаризації» – Дніпропетровську обласну раду (код ЄДРПОУ 23928934) шляхом її виключення та ввести засновником комунального підприємства Марганецьку міську раду (код ЄДРПОУ 35055650).
  3. Змінити назву Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Марганецьке бюро технічної інвентаризації» на комунальне підприємство «Марганецьке бюро технічної інвентаризації» Марганецької міської ради» – скорочена назва КП «МБТІ»ММР» (код ЄДРПОУ 05445132).
  4. Затвердити статут комунального підприємства «Марганецьке бюро технічної інвентаризації» Марганецької міської ради» (код ЄДРПОУ 05445132) в новій редакції згідно додатку.

5. Змінити місцезнаходження юридичної особи комунальне підприємство «Марганецьке бюро технічної інвентаризації» Марганецької міської ради» (код ЄДРПОУ 05445132): 53407, Україна, Дніпропетровська область, місто Марганець, вулиця Єдності, 72-А.

6.Уповноважити в.о. начальника комунального підприємства «Марганецького бюро технічної інвентаризації» Марганецької міської ради» Милославську Галину Григорівну подати документи для державної реєстрації змін.

7.Рішення Марганецької міської ради від 25 березня 2021 р. № 154 – 9/VIIІ «Про прийняття до комунальної власності територіальної громади м. Марганця юридичної особи – Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Марганецьке бюро технічної інвентаризації» вважати таким, що втратило чинність.

8. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на заступника міського голови Качка І.В., контроль – на постійну депутатську комісію з питань житлово-комунального господарства, управління об’єктами комунальної власності та відчуження об’єктів комунальної власності (Матвєєва Я.В.).

МІСЬКИЙ ГОЛОВА Г. БОРОВИК
№ ________ - __/VIIІ
від «____» ____________ 2021 р.

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням Марганецької міської ради

№ __________________ - __/VIIІ

від «____» ____________ 2021 р.

Міський голова

_____________________Г.В. Боровик

С Т А Т У Т

Комунального підприємства

«Марганецьке бюро технічної інвентаризації»

Марганецької міської ради»

(нова редакція)

Код ЄДРПОУ 05445132

м. Марганець

2021 р.

Комунальне підприємство «Марганецьке бюро технічної інвентаризації» Марганецької міської ради» є правонаступником Дніпропетровського обласного комунального підприємства «Марганецьке бюро технічної інвентаризації», яке передано у власність територіальної громади міста Марганець на підставі рішення Дніпропетровської обласної ради № 53-4/VIII від 26.02.2021 року.

Комунальне підприємство «Марганецьке бюро технічної інвентаризації» Марганецької міської ради» змінює засновника Дніпропетровську обласну раду, яка виходить із засновницьких повноважень на Марганецьку міську раду, яка виступає засновником, для надання фізичним та юридичним особам послуг з технічної інвентаризації.

І. Загальні положення

1.1 Комунальне підприємство «Марганецьке бюро технічної інвентаризації» Марганецької міської ради» надалі по тексту «Бюро», яке є юридичною особою і здійснює виробничу та комерційну діяльність, що не заборонені чинним законодавством України, відповідають цілям, передбачених Статутом «Бюро» з метою отримання відповідних прибутків (доходів).

1.2. «Бюро» є власністю Марганецької міської ради.

1.3. «Бюро» - користується та розпоряджається закріпленим за ним майном, що належить на правах повного господарського відання.

1.4. «Бюро» відповідає своїми зобов’язаннями за все належне йому майно.

1.5. Власник майна не несе відповідальності по зобов’язаннях «Бюро», «Бюро» не відповідає по зобов’язаннях власника майна.

1.6. «Бюро» діє на принципах повної господарської оперативної самостійності, самоуправління, самофінансування, відкриває рахунки в установах банків, в тому числі – валютні; може одержувати від будь-яких фінансово-кредитних установ, банків, підприємств кредити на договірних засадах, одержувати кредити від своїх зарубіжних партнерів, може від свого імені отримувати майнові та особисті немайнові права, нести обов’язки; укладати договори, контракти; бути відповідачем і позивачем, відповідати в судових засіданнях, несе відповідальність за наслідки своєї господарської діяльності та виконання зобов’язань перед партнерами та бюджетом.

1.7. «Бюро» може створювати разом з іншими господарськими підприємствами, товариствами, підприємствами, організаціями спілки, асоціації та інші об’єднання для координації діяльності і захисту своїх прав, професіональних і соціальних прав працівників бюро технічної інвентаризації.

1.8. «Бюро» взаємодіє з державними органами та іншими організаціями, установами, підприємствами, громадськими організаціями та громадянами у вирішенні Статутних завдань.

1.9. «Бюро» має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банків, гербову печатку та штамп встановленого зразку із своїм найменуванням.

1.10. «Бюро» немає в своєму складі інших юридичних осіб.

1.11. Діяльність «Бюро» регламентується Конституцією України, чинним законодавством України, постановами Кабінету міністрів України, наказами та інструкціями МЖКГ України, регламентуючими документами інших міністерств у компетентних питаннях, рішеннями сесій міської ради, розпорядженнями голови міської ради.

1.12. «Бюро» набуває права юридичної особи від дня її державної реєстрації.

ІІ. Найменування та місцезнаходження «Бюро»

2.1. Найменування «Бюро»:

Повне найменування - Комунальне підприємство «Марганецьке бюро технічної інвентаризації» Марганецької міської ради»

Скорочене найменування - КП «МБТІ»ММР»

2.2. Місцезнаходження та юридична адреса «Бюро»: 53407, Україна, Дніпропетровська область, місто Марганець, вулиця Єдності, 72-А.

ІІІ. Предмет та мета діяльності

3.1. «Бюро» створено з метою найбільш повного задоволення потреб юридичних та фізичних осіб в послугах з технічної інвентаризації, державній реєстрації прав власності об’єктів нерухомості, обміру земель та отримання прибутку.

3.2. Основними напрямками діяльності «Бюро» є:

- технічна інвентаризація, паспортизація та оцінка житлових і нежитлових будівель юридичних та фізичних осіб;

- технічна інвентаризація і оцінка інженерних споруд, мереж водопроводу і каналізації, шляхів і контактних мереж міського електротранспорту, теплофікаційних установлень і мереж, електричних станцій, які знаходяться безпосередньо у віданні органів житлово-комунального господарства;

- технічна інвентаризація споруд зовнішнього міського упорядкування, доріг, тротуарів, мостів, труб, водопровідних і берегоукріплених споруд, набережних, а також зелених насаджень (садів, парків і т.д);

- технічний облік земель;

- реєстрація документів про право власності на житло і нежитлові будівлі, що знаходяться в управлінні міської ради, державних підприємств і організацій кооперативних і громадських підприємств, а також громадян;

- виявляти і роботи облік змін в вартості основних фондів житлово-комунального господарства (будівлі, споруди і ін.);

- зберігати, обновлювати і поновлювати технічну і правоустановчу документацію по основним фондам житлово-комунального господарства;

- проведення підготовчих робіт, які пов’язані із виділом будинків зі складу домоволодінь;

- статистична розробка і облік даних інвентаризації об’єктів житлово-комунального господарства;

- підготовка проєктів рішень міської ради по всім питанням, які пов’язані з технічною інвентаризацією;

- виготовлення і видача власникам основних житлово-комунальних фондів копій інвентаризаційно-технічної документації, а також довідок і виписок;

- розгляд і в необхідних випадках перевірка на місцях листів і заяв громадян з питань, які пов’язані з технічною інвентаризацією.

ІV. Майно «Бюро»

4.1. Майно «Бюро» є комунальною власністю Марганецької міської ради і передане йому радою в постійне користування на правах повного господарського відання.

Майно «Бюро» становлять основні фонди, оборотні кошти, інші цінності, вартість яких відображається в самостійному балансі.

4.2. Міська рада:

4.2.1. Вирішує питання передачі майна «Бюро» у постійне або тимчасове користування юридичним або фізичним особам, здачі в оренду, продажу, використання застави, вирішення питання його відчуження.

4.3. Джерелами формування майна «Бюро» є:

4.3.1. Прибутки (доходи) отримані від надання послуг та інших видів господарської діяльності .

4.3.2. Прибутки (доходи) від цінних паперів.

4.3.3. Кредити банків та інших кредиторів.

4.3.4. Придбання майна інших підприємств, організацій, установ тощо.

4.3.5. Безоплатні та благодійні внески організацій, асоціацій, підприємств, установ, акціонерних підприємств, окремих громадян, благодійних фондів.

4.4. Для матеріально-технічного забезпечення організаційних, виробничих, господарських потреб «Бюро» здійснює оперативну діяльність по придбанню обладнання, апаратури, інвентарю, автотранспорту, проведенню поточних і капітальних ремонтів, реконструкцій приміщень, проведенню всіх інших робіт, необхідних для виконання адміністративно-господарських завдань, покладених на «Бюро».

4.5. У разі прийняття власником майна рішення про реорганізацію, ліквідацію «Бюро» його колектив в праві вимагати у власника майна передачі «Бюро» в оренду або утворення іншого, заснованого на колективній власності.

4.6. Збитки, завдані «Бюро» в результаті порушення його майнових прав державними органами, юридичними та фізичними особами відшкодовуються за рішенням суду або арбітражного суду.

4.7. Захист майнових прав «Бюро» гарантується державою. Вилучення в «Бюро» основних фондів, оборотних коштів та іншого використовуваного ними майна здійснюється тільки у випадках, передбачених чинним законодавством України.

V. Керівництво «Бюро»

5.1. Управлінням «Бюро» її майном (в межах встановлених законодавством повноважень) здійснюється власником через уповноважений ним орган.Керівництво «Бюро» здійснює начальник, який відповідно до ст.43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» призначається на посаду і звільняється міським головою Марганецької міської ради.

5.2. Начальник «Бюро» працює на контрактній основі.

При укладанні контракту з начальником БТІ визначаються його права та обов’язки, відповідальність, умови матеріального забезпечення, звільнення від займаної посади на підставі чинного законодавства України.

Начальник «Бюро» здійснює керівництво самостійно, вирішує всі питання, що відносяться до його компетенції, за винятком тих, що віднесені даним Статутом до компетенції трудового колективу.

Власник майна не має права втручатися в оперативну діяльність начальника БТІ.

5.3. Для здійснення господарської діяльності начальник:

5.3.1. Складає (затверджує) штатний розпис «Бюро».

5.3.2. Затверджує положення, посадові інструкції працівників, інші документи.

5.3.3. Затверджує звіти по результатах діяльності, порядку розподілу прибутку і покриттю збитків.

5.3.4. Вирішує питання підбору, розміщення, підготовки та підвищення кваліфікації кадрів.

5.3.5. Видає накази, розпорядження. інструкції в межах своєї компетенції, організовує і контролює їх виконання, визначає структуру управління, встановлює штат.

5.3.6. Вирішує питання прийому та звільнення з роботи працівників згідно чинного законодавства або на контрактній основі, застосовує до них заходи заохочення та дисциплінарного стягнення.

5.3.7. Виступає від імені «Бюро», представляє його інтереси у відносинах з державними, юридичними, фізичними особами та громадянами в межах наданих повноважень.

5.3.8. Укладає договори, контракти, видає довіреності на вивчення юридичних дій від імені «Бюро».

5.3.9. Відкриває розрахункові та інші рахунки, в тому числі валютні, в установах банків, має право першого підпису на юридичних , фінансових та інших документах.

5.3.10. Визначає склад і обсяги відомостей, що становлять посадову та комерційну таємницю, порядок їх захисту.

5.3.11. Встановлює ступінь відповідальності працівників, несе персональну відповідальність за всі види діяльності «Бюро» та виконання покладених на нього функцій відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту.

5.4. Трудовий колектив становлять усі працівники «Бюро», які беруть участь у його діяльності.

5.4.1 Повноваження трудового колективу реалізуються загальними зборами та її виборним органом – профспілковим комітетом, який представляє інтереси трудового колективу.

5.4.2. Взаємовідносини між «Бюро» і трудовим колективом регулюються колективною угодою.

5.4.3. До повноважень трудового колективу відносяться:

- виносити рішення щодо соціально-економічних питань;

- розглядати проект та затверджувати колективну угоду;

- заслуховувати інформацію про виконання колективної угоди;

- розглядати та вирішувати питання самоврядування згідно з Положенням «Бюро»;

- визначати та затверджувати перелік і порядок надання працівникам «Бюро» соціальних пільг, участь у моральному і матеріальному стимулюванні продуктивної праці, участь у забезпеченні виконання програм з питань охорони праці, заохоченні винахідництва і раціоналізаторської діяльності, порушення клопотання про представлення до нагород;

  • вносити зміни та доповнення до Статуту «Бюро» по узгодженню з власником майна, які реєструються в порядку визначеному чинним законодавством України.

VІ. Діяльність «Бюро»

6.1. Основним узагальнюючим показником фінансових результатів фінансової діяльності «Бюро» є дохід (прибуток), його використання визначається державним органом, власником майна, згідно чинного законодавства України.

6.2. Прибуток, що залишається в розпорядженні «Бюро» розподіляється і використовується на розвиток виробництва, поповнення власних оборотних коштів та задоволення спільних потреб колективу і заохочення його працівників.

Порядок розподілу і використання такого прибутку здійснюється згідно рішення трудового колективу «Бюро». Податки сплачуються «Бюро» відповідно до чинного законодавства України.

6.3. «Бюро» самостійно, за погодженням з міською радою, визначає форму оплати праці, систему та розміри оплати праці та інші види доходів працівників, встановлює для своїх працівників додаткові відпустки, скорочений робочий день та інші пільги, що не суперечать установчим документам та не заборонені чинним законодавством України.

«Бюро» може використовувати тарифні сітки і шкали співвідношень посадових окладів, що визначаються галузевими угодами, як орієнтир для диференціації оплати залежно від професії, кваліфікації працівників, складності та умов виконуваних ним робіт.

6.4. «Бюро» самостійно планує діяльність і визначає перспективи розвитку. Основу планів становлять замовлення та договори, укладені із замовниками.

6.5. «Бюро» самостійно здійснює зовнішньоекономічну діяльність в порядку визначеному чинним законодавством України.

6.6. «Бюро» здійснює оперативний та бухгалтерський облік результатів своєї роботи, веде статистичну звітність відповідно до порядку визначеного нормативними актами та чинним законодавством України.

6.7. Контроль за окремими сторонами діяльності «Бюро» здійснюється власником майна чи уповноваженим ним органом, державною податковою службою та державними органами наглядають за безпекою виробництва та праці, протипожежною та екологічною безпекою, іншими органами відповідно до чинного законодавства України.

6.8. Взаємовідносини з власником майна та органами державного управління «Бюро» здійснює відповідно до чинного законодавства України.

VIІ. Права, зобов’язання і відповідальність.

7.1. «Бюро» має право:

- створювати філіали, представництва, відділення та інші відособлені підрозділи і затверджувати положення про них по узгодженні з власником майна;

- продавати, обмінювати, здавати в оренду, надавати в позику майно відповідно до чинного законодавства України, якщо власником майна, або уповноваженим ним органом, не встановлені обмеження щодо здійснення таких актів;

- на добровільних засадах вступати в об’єднання, асоціації тощо;

- укладати будь-які угоди, крім заборонених чинним законодавством України.

7.2. «Бюро» зобов’язане:

- своєчасно здійснювати природоохоронні заходи та забезпечувати для всіх працюючих безпечні та не шкідливі умови праці;

- постійно поліпшувати умови праці та побуту жінок, підлітків, забезпечувати їх роботою в денний час, вагітних жінок переводити на легшу роботу;

- забезпечувати безпеку виробництва, санітарно-гігієнічні норми і вимоги щодо захисту здоров’я його працівників;

- нести відповідальність за порушення договірних зобов’язань, кредитно-розрахункової і податкової дисципліни щодо господарсько-фінансової діяльності відповідно до чинного законодавства України.

VІІІ. Припинення діяльності «Бюро»

8.1. Припинення діяльності «Бюро» відбувається шляхом його ліквідації або реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення). Реорганізація «Бюро» відбувається за рішенням власника майна. При цьому вся сукупність прав та обов’язків бюро переходить до правонаступників.

8.2. «Бюро» ліквідовується:

- за рішенням власника майна;

- на підставі рішення суду.

«Бюро» ліквідовується у випадках визнання його банкрутом з власної вини, прийняття рішення суду про заборону діяльності через невиконання умов, встановлених законодавством, при визнанні недійсності установчих документів про створення «Бюро», а також на інших підставах передбачених чинним законодавством України. Злиття, приєднання, поділ, перетворення БТІ, виділення одного або кількох структурних підрозділів здійснюється за рішенням Марганецької міської ради.

Ліквідація «Бюро» здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється власником майна або уповноваженим ним органом, а у випадках банкрутства, його ліквідація проводиться згідно з чинним законодавством. Порядок діяльності ліквідаційної комісії визначається власником майна.

У разі ліквідації майно, що належить «Бюро», включаючи виручку після розрахунків з працівниками, які працюють на умовах найму та виконання зобов’язань перед бюджетом і кредиторами, використовується за вказівкою власника майна.

Задоволення претензій кредиторів здійснюється відповідно до чинного законодавства України.

Рішення про ліквідацію «Бюро» може бути оскаржено у встановленому Законом порядку.

Ліквідація, реорганізація «Бюро» вважається закінченою, а «Бюро» таким, що припинило свою діяльність з моменту скасування його державної реєстрації.

Заступник міського голови А. Качко