ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ
НІКОПОЛЬСЬКИЙ РАЙОН
МАРГАНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
VIIІ скликання
25 сесія
__________________________________________________________________________
 
р і ш е н н я
 Про затвердження Порядку виплати щомісячної
адресної грошової допомоги окремим категоріям
громадян на пільговий проїзд автомобільним
транспортом загального користування
за рахунок коштів міського бюджету у новій редакції
 
З метою забезпечення державних соціальних гарантій щодо пільгового проїзду окремих категорій громадян автомобільним транспортом загального користування за рахунок коштів міського бюджету, відповідно до рішень Марганецької міської ради про бюджет Марганецької міської територіальної громади на відповідний бюджетний період, керуючись ст. 89 та 91 Бюджетного кодексу України, ст.34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міська рада
 
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Порядок виплати щомісячної адресної грошової допомоги окремим категоріям громадян на пільговий проїзд автомобільним транспортом загального користування за рахунок коштів міського бюджету у новій редакції, згідно з додатком.
2. Рішення сесії Марганецької міської ради  від 29.08.2019 року № 1630-53/VII  «Про затвердження Порядку виплати щомісячної адресної грошової допомоги окремим категоріям громадян на пільговий проїзд автомобільним транспортом загального користування за рахунок коштів міського бюджету та «Про внесення змін до рішення Марганецької  міської ради від 29.08.2019 року № 1630-53/VII «Про затвердження Порядку виплати щомісячної адресної грошової допомоги окремим категоріям громадян на пільговий проїзд автомобільним транспортом загального користування за рахунок коштів міського бюджету» від 29 квітня 2021 року № 192 - 11/VIIІ , вважити такими що втратили чинність.
3. Відповідальність за виконання цього рішення покласти на управління праці та соціального захисту населення (Хникіна Г.Р.), координацію - на заступника міського голови Дуплій Л.М., контроль - на постійну  депутатську комісію з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення (Чимбар І.В.).
 
МІСЬКИЙ ГОЛОВА                                         Г. БОРОВИК
370 - 25/VIIІ 
від  «05» серпня 2021 р.


Додаток
          до рішення Марганецької міської ради
370 - 25/VIIІ 
від  «05» серпня 2021 р.
 
 
Порядок
виплати щомісячної адресної грошової допомоги окремим категоріям громадян на пільговий проїзд автомобільним транспортом загального користування за рахунок коштів міського бюджету у новій редакції
 
1. Цей Порядок визначає умови виплати щомісячної адресної грошової допомоги окремим категоріям громадян на пільговий проїзд автомобільним транспортом загального користування за рахунок коштів міського бюджету (далі – щомісячна адресна грошова допомога), а саме:
- особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесених до категорії 1, відповідно до статті 20 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;
- учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесених до категорії 2, відповідно до статті 21 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;
- учасникам бойових дій та особам прирівняних до них, відповідно до статті 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
- особам, які отримали інвалідність внаслідок війни та особам прирівняних до них, відповідно до статті 13 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
- дітям віком від шести років з багатодітних сімей відповідно до статті 13 Закону України «Про охорону дитинства»;
- ветеранам військової служби, ветеранам органів внутрішніх справ, ветеранам Національної поліції, ветеранам податкової міліції, ветеранам державної пожежної охорони, ветеранам Державної кримінально-виконавчої служби, ветеранам служби цивільного захисту, ветеранам Держспецзв’язку відповідно до статті 6 Закону України «Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист»;
- батькам військовослужбовців, які загинули чи померли або пропали безвісти під час проходження військової служби, відповідно до статті 14 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей»;
- особам з інвалідністю І та ІІ групи, дітям з інвалідністю віком від шести років та особам, які супроводжують осіб з інвалідністю I групи або дітей з інвалідністю віком від шести років, відповідно до статті 38-1 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні»;
 
 
 
- реабілітованим особам, які отримали інвалідність внаслідок репресій або є пенсіонерами, відповідно до статті 6 Закону України «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні»;
- членам сімей військовослужбовців, які загинули  під час участі в АТО, або померли від отриманих поранень.
Особам, які мають право на пільги, що передбачені кількома нормативно-правовими актами, щомісячна адресна грошова допомога призначається відповідно до одного з нормативно-правових актів більша за розміром.
Розмір отриманої щомісячної адресної грошової допомоги не враховується під час обчислення сукупного доходу сім’ї для всіх видів соціальної допомоги, що надаються відповідно до законодавства.
2. Зазначені категорії осіб повинні перебувати на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Марганецької міської ради (далі управління), інформація про яких внесена до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (далі – Реєстр).
У разі зняття зазначених категорій громадян з обліку в Реєстрі, вони втрачають право на отримання щомісячної адресної грошової допомоги з дати зняття з обліку в Реєстрі, або з дати втрати пільгового статусу, який дає право на виплату.
3. Щомісячна адресна грошова допомога виплачується безпосередньо зазначеним у п. 1 цього Порядку категоріям осіб, а дітям з інвалідністю та дітям з багатодітних родин, які мають право на пільговий проїзд, виплата здійснюється законному представнику цих дітей.
4.  Громадянам, які станом на 01.07.2021 року отримували  щомісячну адресну грошову допомогу на банківський рахунок, ця допомога продовжується перераховуватися на банківські рахунки без подання додаткових документів, автоматично без їх особистого звернення.
5.  Громадянам, які станом на 01.07.2021 року отримували щомісячну адресну грошову допомогу на об’єкти поштового зв’язку, але  не отримали її у зв’язку з поверненням коштів на рахунок управління,  зазначена  допомога  буде перерахована на банківські рахунки, після надання громадянами довідки з банківськими реквізитами та рахунку отримувача до управління. Допомога буде нарахована та виплачена за період, за який не було отримано щомісячну адресну грошову допомогу, але в рамках бюджетного періоду.
6.  Громадяни, з числа осіб зазначених у п.1 цього Порядку, які не отримують щомісячну адресну грошову допомогу та виявили бажання її отримувати, мають право надати до управління праці та соціального захисту населення особисту заяву та документи:
- паспорт громадянина України (1, 2, 11, 12 сторінки), або паспорт у формі ID-картки;
- реєстраційний номер облікової карти платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті);
- довідка з банківськими реквізитами та рахунком отримувача;
- відповідне пільгове посвідчення для кожної категорії осіб, які мають право на пільги з оплати проїзду відповідно до цього Порядку;
 
- копія довідки МСЕК про групу інвалідності (для осіб з інвалідністю);
- копія медичного висновку про дитину з інвалідністю (для дитини з інвалідністю);
- свідоцтво про народження дитини з інвалідністю та дитини з багатодітної родини.
У разі надання заяви законним представником дитини з інвалідністю та дитини з багатодітної родини вони додатково надають копію паспорта громадянина України (1, 2, 11, 12 сторінки), у випадку заміни паспорта громадянина України на паспорт у формі ID-картки подається копія обох сторін ID-картки, та копію реєстраційного номеру облікової карти платника податків.
До заяви надаються оригінали документів для звіряння з даними в Реєстрі.
7. Громадяни несуть відповідальність за надання достовірних даних, у разі надання недостовірних даних повертають кошти за безпідставне отримання щомісячної адресної грошової допомоги.
8. У разі відсутності даних пільговика в Реєстрі він надає особисту заяву та документи для внесення даних до Реєстру та виплати щомісячної адресної грошової допомоги відповідно до діючого законодавства.
9. Щомісячна адресна грошова допомога нараховується з місяця, в якому подано заяву та документи у розмірі, який затверджений рішенням виконавчого комітету Марганецької міської ради, у межах коштів, передбачених у міському бюджеті на відповідний бюджетний період.
      10. Рішення виконавчого комітету Марганецької міської ради про розмір щомісячної адресної грошової допомоги затверджується щороку на відповідний бюджетний період.
      11. Для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесених до категорії 1, осіб, які отримали інвалідність внаслідок війни та осіб прирівняних до них, учасників бойових дій та осіб прирівняних до них та дітей віком від шести років з багатодітних сімей, розмір щомісячної адресної грошової допомоги збільшується на 20 відсотків.
Щомісячна адресна грошова допомога особам з інвалідністю I групи та дітям з інвалідністю (крім дітей до шести років) виплачується у подвійному розмірі.
12. Дітям з багатодітних сімей щомісячна адресна грошова допомога виплачується до дати строку закінчення статусу. У разі подовження статусу, виплата здійснюється з дати його поновлення, на підставі заяви законного представника дитини та копії відповідного посвідчення, але не більше, ніж за два місяці з моменту поновлення статусу та в рамках бюджетного періоду.
13. Особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю щомісячна адресна грошова допомога виплачується до дати закінчення терміну дії інвалідності відповідно до довідки МСЕК або відповідного медичного висновку ЛКК.
У разі подовження терміну дії інвалідності, щомісячна адресна грошова допомога виплачується на підставі заяви особи з інвалідністю або законного представника дитини з інвалідністю та копії довідки МСЕК або відповідного медичного висновку ЛКК з дати подовження інвалідності, але не більше, ніж за два місяці з моменту подовження інвалідності та в рамках бюджетного періоду.
14. Перерахування щомісячної адресної грошової допомоги, яка призначена заявнику, за довіреністю іншій особі, забороняється.
15. Виплата щомісячної адресної грошової допомоги здійснюється управлінням праці та соціального захисту населення виконавчого комітету
Марганецької міської ради щомісяця за попередній місяць та перераховується на банківський рахунок отримувача, на підставі щомісячних списків зазначених категорій громадян.
16. У разі смерті особи, яка мала право на щомісячну адресну грошову допомогу, за місяць в якому настала смерть виплата не здійснюється.
17. Щомісячна адресна грошова допомога відповідно до підпункту 165.1.1 пункту 165.1 статті 165 Податкового кодексу України не підлягає оподаткуванню.
 
НАЧАЛЬНИК УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА
СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ                        Г.ХНИКІНА
 
ЗАСТУПНИК МІСЬКОГО ГОЛОВИ                                   Л.ДУПЛІЙ