ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXIII

Скликання:

VIII

Статус:

В цілому

Дата прийняття:

06.07.2021

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    26
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    1
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    8

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ

ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

ТЕКСТ РІШЕННЯ: № 303 – 23 /VIII

ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ

НІКОПОЛЬСЬКИЙ РАЙОН

МАРГАНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА

VIIІ скликання

23 сесія

Р І Ш Е Н Н Я

Про внесення змін до рішення міської

ради від 01 грудня 2016 року № 589-18/VII

«Про затвердження Положення про

управління фінансів, економіки та

регуляторної політики Марганецької

міської ради»

Відповідно до Конституції України, керуючись п.4 ст.54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада -

вирішила:

  1. Внести зміни до рішення міської ради від 01 грудня 2016 року №589-18/VІІ «Про затвердження Положення про управління фінансів, еконо-міки та регуляторної політики Марганецької міської ради», а саме викласти додаток до рішення в новій редакції (додається) .
  2. Відповідальність за виконання цього рішення покласти на начальника управління фінансів,економіки та регуляторної політики Марганецької міської ради Стельмашук А.І., координацію - на заступника міського голови Дуплій Л.М., контроль – на депутатську комісію з питань регламенту, депутат-ської діяльності, етики та протидії корупції, законності та правопорядку, захисту прав та законних інтересів громадян та співпраці зі ЗМІ (Хникін С.О.).

МІСЬКИЙ ГОЛОВА Г. БОРОВИК

№ 303 – 23 /VIII

від «06» липня 2021 р.

Додаток

до рішення міської ради

№303 - 23 /VІII

від 06 липня 2021р

П О Л О Ж Е Н Н Я

про управління фінансів, економіки та регуляторної політики Марганецької міської ради

  1. Загальна частина

1.1. Управління фінансів, економіки та регуляторної політики Марганецької міської ради (далі - Управління) є виконавчим органом Марганецької міської ради.

1.2. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, печатку з відбитком Державного Герба України, бланки із своїм найменуванням, рахунки в Управлінні Державної Казначейської службі України у м. Марганці. Скорочена назва Управління – Управління фінансів, економіки та регуляторної політики ММР.

1.3. Структурні підрозділи Управління не мають статусу юридичної особи, діють у його складі, керуючись цим Положенням та положеннями про структурні підрозділи.

1.4. Управління забезпечує реалізацію державної фінансової, бюджетної, податкової політики та місцевої політики в економічній сфері спрямованої на реалізацію визначених завдань економічного та соціального розвитку міста.

1.5. Управління в своїй роботі підзвітне та підконтрольне Марганецькій міській раді Нікопольського району Дніпропетровської області (далі- Марганецька міська рада), підпорядковане її виконавчому комітету, Марганецькому міському голові Нікопольського району Дніпропетровської області (далі -міський голова), а з питань делегованих повноважень – вищим органам виконавчої влади.

1.6. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, Бюджетним кодексом України, Законами України, нормативно-правовими актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України, розпорядчими документами Департаменту фінансів Дніпропетровсь-кої обласної державної адміністрації, рішеннями Марганецької міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями та дорученнями міського голови, регламентами роботи міської ради, її виконавчого комітету і цим Положенням.

1.7. Положення розроблено із врахуванням вимог:

1.7.1. національного стандарту України ДСТУ 4163-2003 (Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації, затвердженої наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 року № 55);

1.7.2. регламентів Марганецької міської ради та її виконавчого комітету;

1.7.3. інструкції з діловодства у Марганецькій міській раді та її виконавчих органах.

1.8. Адреса Управління: 53400, м. Марганець, вулиця Єдності, 29а.

2. Основні завдання

2.1. Розроблення в установленому порядку проєкту бюджету Марганець-кої міської територіальної громади (далі- міського бюджету) та його прогнозу на середньостроковий період.

2.2. Складання і забезпечення виконання міського бюджету відповідно до вимог бюджетного законодавства.

2.3. Підготовка пропозицій щодо впровадження нових і удосконалення діючих форм фінансових взаємовідносин з підприємствами, установами та організаціями територіальної громади усіх форм власності, методів фінансового і бюджетного планування витрат.

2.4. Розробка балансу фінансових ресурсів , аналіз і визначення тенденції розвитку фінансової бази та врахування їх при складанні міського бюджету.

2.5. Проведення разом з іншими виконавчими органами міської ради, структурними підрозділами міської ради аналізу фінансово –економічного стану територіальної громади та перспектив її подальшого розвитку.

2.6. Розробка Програми соціально- економічного та культурного розвитку міської територіальної громади, подача її на погодження виконавчому комітету та на затвердження міській раді.

2.7. Організація та здійснення заходів державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності з дотриманням її процедур.

2.8. Реалізація державної та місцевої політики в економічній сфері, спрямованої на забезпечення економічного розвитку громади.

2.9. Організація роботи, пов'язаної з складанням прогнозу та проєкту міського бюджету. Визначення порядку і терміну подання головними розпорядниками коштів матеріалів для підготовки прогнозу та проєкту міського бюджету.

2.10. Здійснення контролю за дотриманням бюджетного законодавства на усіх стадіях бюджетного процесу.

2.11. Забезпечення доступу до публічної інформації та системного і оперативного оприлюднення інформації з питань, що належать до компетенції Управління в засобах масової інформації, в тому числі на офіційному веб-порталі Марганецької міської ради в мережі Інтернет та на державних веб-порталах.

3. Функції управління

3.1. Складання прогнозу на середньостроковий період, проєкту міського бюджету і подання на розгляд виконавчому комітету міської ради та на затвердження на пленарному засіданні міської ради.

3.2. Підготовка проєктів рішень про міський бюджет та внесення змін до нього.

3.3. Складання розпису доходів і видатків міського бюджету з помісячним розподілом, внесення в установленому порядку змін до нього, забезпечення виконання міського бюджету.

3.4. Перевірка правильності складання і затвердження кошторисів, планів асигнувань загального фонду бюджету, планів використання коштів установами і організаціями, які фінансуються з міського бюджету, а також штатних розписів головних розпорядників коштів міського бюджету.

3.5. Здійснення, відповідно до затверджених у бюджеті призначень, фінансування головних розпорядників коштів в межах наявних фінансових ресурсів.

3.6. Забезпечення протягом бюджетного періоду відповідності розпису міського бюджету встановлених бюджетних призначень.

3.7. Організація виконання міського бюджету за доходами і видатками.

3.8. Складання звіту та зведення міського бюджету та подання його в установлені строки до Департаменту фінансів Дніпропетровської обласної державної адміністрації.

3.9. Розгляд та погодження повернення зайво, або помилково сплачених платежів за висновками територіальних органів Державної податкової служби України, погодження подання на повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджету.

3.10. Розміщення тимчасово вільних бюджетних коштів на депозитних рахунках в установах комерційних банків на конкурсних умовах.

3.11. Оформлення документів на отримання короткотермінових позичок з єдиного казначейського рахунку на покриття тимчасових касових розривів.

3.12. Ведення бухгалтерського обліку та звітності по апарату Управління, по дотаціях та субвенціях з бюджетів інших рівнів, відповідно до чинного законодавства України.

3.13. Здійснення перевірок фінансової діяльності бюджетних установ, підприємств, організацій, що отримують кошти з міського бюджету, а також отримання пояснень, довідок і відомостей з питань, що виникають під час перевірок.

3.14. Ведення діловодства та організація електронного документообігу в Управлінні.

3.15. Виконання організаційної, планувальної, дорадчої, інформаційної, контрольної, координаційної функцій відповідно до покладених на Управління завдань.

3.16. Розгляд звернень громадян, підприємств, установ і організацій, відповідно до законодавства.

3.17. Розробка програм соціально-економічного розвитку міської територіальної громади.

3.18. Розробка проєктів рішень про встановлення ставок місцевих податків і зборів та внесення змін до діючих рішень. Підготовка пропозицій на розгляд міської ради щодо надання пільг по місцевим податкам і зборам.

3.19. Аналіз стану та тенденцій основних показників соціально-економічного розвитку громади.

3.20. Прийняття участі у комісіях та робочих групах, створених виконавчим органом.

3.21. Систематизація планів діяльності виконавчих органів міської ради з підготовки проєктів регуляторних актів.

3.22. Проведення моніторингу відстеження результативності прийнятих регуляторних актів.

4. Права та обов’язки

4.1. Одержувати від управлінь та відділів Марганецької міської ради, бюджетних установ, організацій, суб'єктів господарювання незалежно від форм власності і підпорядкування інформацію, необхідну при складанні прогнозу та проєкту міського бюджету, а також виконання міського бюджету та здійсню-вати її аналіз.

4.2. Обмежувати, а в необхідних випадках припиняти фінансування з міського бюджету підприємств, установ і організацій при наявності фактів незаконного витрачання ними бюджетних коштів.

4.3. Залучати спеціалістів інших виконавчих органів Марганецької міської ради, підприємств, організацій та установ, об'єднань громадян (за погодженням з їхніми керівниками) для розгляду питань, що належать до їх компетенції.

4.4. Скликати наради з питань, що належать до компетенції Управління.

4.5. Одержувати безкоштовно для здійснення функцій, покладених на управління, інформацію від статистичних та контролюючих органів з питань застосування законодавства в господарській діяльності підприємств, установ, організацій, органів місцевого самоврядування.

4.6. Видавати у межах своїх повноважень, на підставі і на виконання чинного законодавства накази і контролювати їх виконання.

4.7. За результатами перевірок давати приписи, які є обов’язковими до виконання керівниками підприємств та установ комунальної власності міської територіальної громади.

4.8. Управління має також інші права, відповідно до діючого законодавства.

5. Керівництво

5.1. Управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою згідно із законодавством про службу в органах місцевого самоврядування.

5.2. Начальник має заступника, якого призначає на посаду і звільняє з посади за погодженням із заступником міського голови за напрямком роботи.

5.3. Кваліфікація та компетенція, зокрема, конкретні обов’язки та права начальника Управління визначаються цим Положенням.

5.4. Начальник Управління безпосередньо підпорядкований міському голові та заступнику міського голови за напрямком роботи .

5.5. Начальник Управління відповідно до покладених на нього обов’язків:

5.5.1. здійснює загальне керівництво роботою Управління;

5.5.2. забезпечує якісне та своєчасне виконання покладених на Управління завдань та доручень керівництва міської ради;

5.5.3. затверджує Положення про структурні підрозділи та посадові інструкції працівників Управління;

5.5.4. забезпечує взаємодію Управління з іншими виконавчими органами міської ради;

5.5.5. формує плани роботи Управління, організовує й контролює процес їх виконання;

5.5.6. затверджує розпис доходів і видатків міського бюджету на рік, тимчасовий розпис на відповідний період, забезпечує відповідність розпису міського бюджету встановленим бюджетним призначенням;

5.5.7. призначає на посаду і звільняє з посади працівників Управління, згідно із законодавством про службу в органах місцевого самоврядування;

5.5.8. розпоряджається коштами у межах кошторису управління;

5.5.9.здійснює заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників Управління;

5.5.10. контролює дотримання особовим складом Управління вимог Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про доступ до публічної інформації» та інших нормативно-правових актів України;

5.5.11. забезпечує додержання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, раціональний розподіл обов’язків між ними, вживає заходів щодо підвищення фахової кваліфікації працівників Управління;

5.5.12. забезпечує дотримання дисципліни та законності в діяльності Управління;

5.5.13. видає у межах своєї компетенції накази організаційно-розпорядчого характеру, організовує та контролює їх виконання особовим складом Управління;

5.5.14. розглядає в межах повноважень та організовує своєчасний та якісний розгляд працівниками Управління звернень від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських об'єднань, підприємств, установ, організацій, громадян з питань, віднесених до компетенції Управління;

5.5.15. організовує розгляд пропозицій, заяв та скарг працівниками Управління згідно з Законом України «Про звернення громадян»;

5.5.16. забезпечує дотримання законодавства про доступ до публічної інформації, системне та оперативне оприлюднення в засобах масової інформації, в тому числі на веб-порталі Марганецької міської ради та державних веб-порталах інформації, що входить до компетенції Управління.

5.6. Начальник Управління повинен знати: Конституцію України; закони України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що стосуються відповідної сфери управління; практику застосування чинного законодавства з питань, що належать до його компетенції; основи регіонального управління, економіки та управління персоналом; основи права, політології та ринку праці; форми та методи роботи із засобами масової інформації; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; основи психології, економіки, фінансів; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп'ютері.

5.7. Кваліфікаційні вимоги до посади начальника Управління: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою.Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

5.8. Начальник Управління має право встановлювати організаційні принципи та схеми роботи Управління та видавати відповідну організаційну документацію в межах Управління.

5.9. Начальник Управління несе відповідальність за:

5.9.1. неналежну організацію роботи Управління, незадовільний стан службової та виконавської дисципліни;

5.9.2. негативні наслідки наказів, доручень, самостійно прийнятих рішень під час виконання службових обов’язків та за бездіяльність;

5.9.3. невиконання рішень Марганецької міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень і доручень міського голови;

5.9.4. несвоєчасну і недостовірну подачу інформацій та звітів, що входять до компетенції Управління.

5.10. За відсутності начальника Управління його обов’язки виконує заступник начальника Управління.

5.11. Начальник Управління здійснює інші передбачені діючим законодавством повноваження, а також покладені на нього завдання окремими рішеннями міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови.

5.12. Посадові особи, що працюють в Управлінні, є посадовими особами місцевого самоврядування, відповідно до цього Положення мають посадові повноваження щодо здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій і отримують заробітну плату за рахунок коштів міського бюджету.

6. Взаємовідносини, зв’язок

6.1. Управління, при виконанні покладених на нього функцій, взаємодіє з іншими виконавчими органами міської ради, територіальними органами Державної податкової служби України, Державною аудиторською службою , територіальними органами Державної казначейської служби України та іншими установами та підприємствами.

7. Майно і кошти

7.1. Управління утримується за рахунок коштів міського бюджету.

7.2. Оплата праці працівників управління здійснюється згідно з чинним законодавством та в межах фонду заробітної плати, затвердженого для Управління у кошторисі на відповідний рік.

8. Заключні положення

8.1. Управління створене без мети отримання прибутку та утримується за рахунок коштів, передбачених в міському бюджеті на утримання виконавчих органів міської ради.

8.2. Забороняється здійснювати розподіл отриманих коштів серед засновників та працівників Управління, крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску.

8.3. У разі припинення роботи юридичної особи (ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) активи Управління передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду за рішенням Марганецької міської ради відповідно до чинного законодавства.

8.4. Управління ліквідовується (реорганізовується) рішенням Марганецької міської ради відповідно до чинного законодавства.

ЗАСТУПНИК МІСЬКОГО ГОЛОВИ Л.М.ДУПЛІЙ

НАЧАЛЬНИК УПРАВЛІННЯ ФІНАНСІВ,

ЕКОНОМІКИ ТА РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ

МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ А.І.СТЕЛЬМАШУК