ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий вцілому

Дата:

01.12.2023

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 6
Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Марганецької міської ради

МАРГАНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
НІКОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
VIIІ скликання
 _________ сесія
 
р і ш е н н я
 
_______________2023 року      м. Марганець      №_________________/ VIII
 
 
Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Марганецької міської ради
 
З метою організації ефективної роботи із забезпечення прав громадян під час отримання адміністративних послуг, відповідно до законів України                  «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 року №5203-VI, «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 06.09.2005 року №2806-IV,                «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» від 10.12.2015 №888-VIII, розпорядження Кабінету Міністерства України «Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг» від 16.05.2014 №523-р, доручення голови обласної державної адміністрації «Про впровадження уніфікованих механізмів надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг Дніпропетровської області» від 07.09.2023, керуючись статтями 25, 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
 
            1. Затвердити Перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Марганецької міської ради (додається).
2. Рішення міської ради від 16.03.2023 року №1062-47/VIII «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Марганецької міської ради» та рішення міської ради від 01.09.2023 року №1247-49-2/VIII «Про внесення змін та доповнень до Переліку адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг», затвердженого рішенням Марганецької міської ради від 16.03.2023 №1062-47/VIII», вважати такими, що втратили чинність.
            3. Делегувати виконавчому комітету Марганецької міської ради повноваження щодо затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, що надаються Марганецькою міською радою, її виконавчим комітетом, іншими виконавчими органами та посадовими особами виконавчих органів, відповідно до затвердженого Переліку.
           4. Відповідальність за виконання цього рішення покласти на в.о. начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг» Марганецької міської ради Лискіну А.А., координацію – на заступника міського голови Лук’яненка Р.М, контроль – на  постійні депутатські комісії з питань регламенту, депутатської діяльності, етики та протидії корупції, законності та правопорядку, захисту прав та законних інтересів громадян та співпраці зі ЗМІ (Хникін С.О.) та з питань планування, соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів та регуляторної політики, суб’єктів підприємницької діяльності та торгівлі (Омельченко М.І.).
 
 
 
Міський голова                                                                           Геннадій БОРОВИК

ДОДАТКИ

1 Додаток Перелік послуг 2023 (1).pdf Переглянути